неделя, 30 септември 2018 г.

БИО и ръчно изработени, серум за мигли и крем за лице 




Днес ще си поговорим за два страхотни БИО продукта а именно серума за мигли и кремчето за лице на БИО КОЗМЕТИКА .

Първото нещо което ме грабна най-силно е факта че се приготвят по специална ръчна технология, запазваща максимално ценните качества на съставките.

Марката залага на това че заставя кожата и косата сами да си изработват необходимите вещества, да се обновява и да засилва защитните си свойства.

Продуктите можете да поръчате от Bio Cosmetics .
 Цените са супер достъпни за такъв тип продукти за това и ви препоръчвам да го посетите.




Серумът за мигли е единия продукт, който аз притежавам и от който съм очарована.
Той идва в супер сладурска опаковчица от цели 10мл.
Обещава да подхрани, сгъсти и удължи нашите мигли и безотказно го прави.
Ползвам го вече около 2 седмици /сутрин и вечер/ и виждам огромна разлика.
Миглите ми бяха в окаяно състояние и винаги когато премахвах спиралата си вечер имаше по 2-3 паднали косъмчета.Сега вече забравих за този проблем!
 


 
 Самия продукт има лека, жълтеникава консистенция с приятен и свеж аромат, която полепва по миглите изключително лесно.Изобщо не се усеща и не пречи.

Съдържа - масла от Арган, Карите, Шипка, витамин Е, розова вода и Каротин.

Препоръчвам ви го на 100% .

 


Втория продукт е дневен/нощен крем за лице.
Той идва в опаковка от 40мл. в стъклено бурканче.
/Прави ми впечатление че опаковките са доста стабилни, здрави и дори бих казала и луксозни./



Консистенцията на продукта е лека но същевременно доста хидратираща и ароматна.
Аз го ползвам като нощен крем.Хидратира и освежава кожата, не предизвиква никакви кожни раздразнения, а аз имам много чувствителна кожа по принцип.

Крема има доста богат състав.
Съдържа - Масла от Вечерна Иглика, Жожоба, Макадамия, Гроздови семки, Шипки Карите, секрет от охлюв, растителен глицерин,розова вода, Витамин Е и етерично масло от Здравец.    
 

Препоръчвам ви продуктите на марката, особено ако и вие си падате като мен по БИО продукти! 


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Fendi L´Acquarossa Аромата е пищен ориенталски - цветен, предназначен за модерни, елегантни и изискани дами.  Парфюмът п...