петък, 3 август 2018 г.


ЛЮБИМИ ПРОДУКТИ ЗА МЕСЕЦ ЮЛИ



Започвам първо с любимата ми част а именно декоративната козметика!

Спиралата за мигли, която ползвах почти всеки ден през месец Юли е Pupa Vamp.
До сега не бях пробвала продукти на марката. Но след тази спирала със сигурност ще се сдобия и с нещо друго на Pupa.



 Аз избрах тази в наситено черен цвят но се предлага в още пет цвята.
Четката е силиконова и супер удобна за работа.
Продукта обещава да удължи и уплътни миглите и го прави безотказно без да спластява.
Придава страхотен завършек на грима и създава илюзията по-големи очи.
Носила съм я над 10 часа и не оставя следи под очите.
Продуктът не съдържа парабени, подходящ е за хора, които имат проблеми с чувствителни и сълзящи очи, както и за тези, които носят контактни лещи. 





 Цената но спиралата е от порядъка на 31-36лв. зависи от къде ще я закупите.
Произведена е в Италия а количеството и е 12мл.



Следващ любим продукт е коректора на Smashbox Studio Skin 24 Hour -
водоустойчив



Моя е в цвят Light, който пасва перфектно на кожата ми.
Обещава да си задържи на кожата 24 часа за толкова не съм го тествала но 12 часа със сигурност издържа без да мръдне.
Прикрива несъвършенствата перфектно както и тъмните кръгове под очите.Не се събира под окото въпреки жегите и влагата.
По някой път дори ползвам само него тъй като през лятото искам кожата ми да си почине малко от Фон-дьо тена.

Цена около 52лв. размер 2.7мл.
Продукта е изключително икономичен и си заслужава всеки лев даден за него.





 High beam highlighter на BENEFIT един преоткрит любим продукт.



И преди съм го ползвала но някак си бях забравила за съществуването му и колко любим ми е но след като се сдобих отново с него преоткрих колко страхотен е!
Продукта има течна формула която аз нанасям и преливам на желаните от мен места с помощта на бюти блендер. Придава страхотен и нежен отблясък перфектен за лятото!
Размер 10мл. цена около 26$




 Golden rose течно матово червило







Това червило освен за месец Юли като цяло е едно от най-любимите ми!

Страхотна лека формула, която не се усеща на устните и придава любимия ми матов финиш.

Не лепне и не се трансферира има страхотен аромат и издържа много часове ако не хапваме мани храни.

Не изсушава устните.

5.5 мл. цена 7.29лв

Моето е в цвят 03 но има доста голям избор от цветове и мисля в в най-скоро време да се сдобия с още такива.














Може да преминем и към бялата козметика.
Започвам с балсама за устни, който ми е изключително нужен тъй като слънчевите лъчи през лятото изсушават и без нова сухите ми устни допълнително.


EOS БАЛСАМ ЗА УСТНИ



Подхранва и хидратира устните.
Нанасям го всяка вечер преди сън.

Цена около 10лв.




Любим лак за нокти Essie - pinking about you



Нанасям го като топ лак върху различни цветове лак.
Седи много нежно и красиво!
Имам чувството че с негова помощ лака се задържа по-дълго на ноктите.
 

Размер 13.5мл. цена 16лв.



SPLAT Professional - Aromatherapy, Биоактивна гел-паста за зъби - пълноценна защита и грижа през нощта, 100 мл.




 Всяка вечер през изминалия месец миех зъбите си с тази страхотна паста за зъби.
Аромата и е страхотен - Лавандулов и не натрапчив, освежаващ.
А най-хубавото е че след употребата на пасти за зъби Сплат забравих за чувствителните зъби 


.  

Съдържа -  масла от палисандрово дърво, лавандула и бергамот, екстракт от черен хайвер, екстрактът от теменужка, бромелин, биоактивен Калцис, уникален избелващ комплекс Sp.White System® /ензими от папая и Полидон.

Има анти бактериално действие.

Размер 100мл. цена 7 и 20лв.Произход Русия 




Дезодорант на Балея от ДМ
 

 

Много харесвам дезодорантите на Балея защото винаги имат страхотни свежи аромати като този !
Не съм то пробвала дали предотвратява изпотяването за цели 24 часа но със сигурност го прави за 8-9.
Цената е около 2-3лв. 



Дегримиор Cien /Марка на Лидл/


   


Премахва грима и не се затруднява със спиралите.
Нежен е към кожата и не предизвиква раздразнилия.
Не изсушава кожата и има приятен свеж аромат.
Дозатора е много удобен за употреба.

Цена 3-4лв.




 Soap and Glory Спрей за тяло 




Страхотен свеж аромат, който се задържа по кожата доста дълго време.
Най-често го ползвам преди тренировка.
Купен е от Англия за това и не съм сигурно дали можете да се сдобиете с него в България. 
Цената му е 12$ за 250мл.



Furterer  Сух шампоан за коса



Любим продукт не само за Юли.
Абсорбира излишъка мазнини, замърсявания и миризми като освежава косата и възстановява обема между редовните измивания с шампоан. 
Не оставя бели следи.
Има хубав не натрапчив аромат и е доста икономичен.
Много практичен за носене на всякъде и най-вече удобен за път.
 Цена 5-6лв размер 75мл.



Спрей с Термална вода Avène 



Има успокояващи, антииритативни и омекотяващи свойства.
И може да се позва за
 
 
  • след процедури
  • при зачервявания на лицето
  • при раздразнения на кожата
  • раздразнение след излагане на слънце
  • при зачервяване на бебешкото седалище
  • след демакииране
  • след бръснене
  • след спорт
  • след епилация
  • при пътуване

Аз лично винаги я нося в чантата си и я ползвам дори и като разхлаждащо средство на плажа.
Страшно освежаваща е!!!








Няма коментари:

Публикуване на коментар

Fendi L´Acquarossa Аромата е пищен ориенталски - цветен, предназначен за модерни, елегантни и изискани дами.  Парфюмът п...